Recenze (525)
Sněženka a Růženka (1979)
Docela pěkná pohádka .... jako malá si ji matně pamatuji ... ale teď nic zvláštního :-)
Nevinná (2008)
Milé překvapení :-) Totálně jsem se do té beznaděje vcítila ...
Zemřít mladý (1991)
Hezký dojemný příběh -ráda si pobrečím :-))
Není houba jako houba (1996) (TV film)
pěkná a milá pohádka :-) Nejen vodníci a čerti ..... :o)
Tip a Tap (1971) (seriál)
Hurááá- moje dvouleté dítě přijde a ,koukat tipa , -skvělééé :-) Hlavně že to není Elmo :-)
Terminator Salvation (2009)
Proč když se vydaří první dva .... zkouší zase někdo pokračovat ? :-)
Volný pád (1993)
Skvělé -kolikrát už každého napadlo něco podobného ? Prostě jít a ....
Ti druzí (2001)
Horory moc nemusím -kvůli kupě krve - ale na tento se zase ráda podívám :-)
Skrytá identita (2006)
Skvělé obsazení ! Navíc film, který asi chytí skoro každého :-)
Život je krásný (1997)
Je to asi jako u knížky - vypadá , že by mohla apo paár stránkách mě nechytí :-( Na tohle jsem se těšila -ale nějak mě to nesedlo :-(