Recenze (1 168)
Ochránce - Vrabčák (2021) (epizoda)
Paní Pelánová, ač nemocná, tady válí. Předpokládám, že do té školy nastoupí taky
Ochránce - Hidžáb (2021) (epizoda)
Každý díl mě donutil odložit telefon a plně sledovat, co se děje na obrazovce. Tenhle ne. Dokonce jsem u něj usnula. Nechápu proč, ale byl příšerně nudný.
Francouzský polibek (1995)
Jaktože jsem tohle ještě neviděla? Se fakt divím. Velmi příjemná romanťárna za 7*. Jak to dopadne, to víte od začátku, ale je velmi zábavné sledovat, jak se k tomu domotají. U scény s dorty jsem se smála nahlas. Jen ten KK v roli rodilého Francouze mi úplně neseděl. Ovšem Jean Reno to vyvažuje :)
Nezastavitelný (2010)
akční film? spíš železniční thriller. Každopádně při sledování doma v TV mě donutil odložit telefon, a to už je co říct.
Výjimeční přátelé (2019)
O tomhle filmu budu ještě dlouho přemýšlet. Dospělý, v němž žije zraněné dítě, není jednoduché téma, a přitom odtud často vyvěrají různé překvapivě šílené násilnosti (ve filmu demonstrované bitkou na svatbě). A zde nabízí jakýsi pan Rogers cestu, jak to zraněné dítě vyléčit, třeba i po letech. Opravdu mě to zaujalo.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Není normální, abych se uprostřed šílené válečné vřavy smála nahlas, ale ty sáňky z deky se střílejícím seržantem, to jsem prostě lehla smíchy. Pinkaná kopaná s granátem taky. Jinak prostě nechápu tyhle válečný kafemlejnky na lidský maso.
Úžasný pan Belmondo (2016)
ČT opět vysílala pouze 55 minut krátkou verzi. Škoda. Dokument velmi zajímavý, ale jede ostrým tempem. Nejzajímavější byly záběry z divadla.
Voda pro slony (2011)
Romantické a napínavé zároveň.
Evita Perónová (1981) (TV film)
neměla bych hodnotit, když jsem to neviděla celé, ale když ono to bylo TAK nudné, že se to dokoukat nedalo. Možná ta druhá část byla zajímavější, ale v té první byla pouze jedna scéna trochu plná života, a to ta úvodní před pohřbem.
Vážení přátelé, ano (1989)
Hořké jako fernet. Vážení přátelé, ano, tak jsme žili. Jen se děsím, že ten minulý čas přestává být minulým.