Recenze (1 007)
Erupce lásky (2022)
Škoda hlasu rozprávačky, veľmi nezaživny. Inač bez chyby.
Ježek Sonic 2 (2022)
Oproti prijateľnej jednotke žiaľ vcelku mrdka s megalomanskou stopážou, ktorú nezachráni ani vždy excelentný Carrey či tých pár sekúnd Pantera.
Klan Gucci (2021)
Aj napriek enormnej dlžke to cezomňa prebehlo ako ranna kava a nezanechalo nijak extra vyrazne dojmy. Iba sa mi potvrdilo, že Adam je čoraz vyraznejši herec, na ktoreho filmy sa už naozaj tešim, Gaga je naozaj talent, Al Pacino/Jeremy Irons na to ešte stale majú a charizma z nich doslova strieka, a Jared Leto nikdy nebude moj obľubenec. Jeho postava je doslova päsť na oko. Takisto vyvoj charakterovych oblúkov sa mi zdal občas mierne uponáhľaný a zaver doslova strihnuty. Smrť, súd, pár viet a finito. Hmm?
Barbar (2022)
Prvé 2/3 nabeh na 100% a jeden z naj hororov, ake som posledne roky videl. Od policajtov (to boli tak totálne vypatlaní schvalne?) to ale mierne strati tempo, facepalmujete si čelo z jedneho idiota a jeho činov, avšak uplny koniec to opäť vrati do spravnych koľaji a nastoli zaujimavú otazku - kto bola vlastne ta najväčšia zruda? Kvalitná podívana a 4* jak lusk!
Ztraceni (2004) (seriál)
Podobný prípad prepadu do totalnych sračiek ako Prison Break. Prve 3 serie su totiž pre mna masterpiece a jednoznačne 10/10. To tajomno, emocie, ale hlavne POSTAVY, kde ma každa jedna baví a je svojim spôsobom zaujimava, nik vam v podstate nelezie na nervy, ba naopak dostávame v 3.serii jednu z tých najlepšich - Mr.Eko! Čo sa však deje od série č.4 je však ťažke sklamanie a presun do priemernych vôd, kde sa dej viac a viac komplikuje a hlavne dostavame ďalší milion hercov a presuny medzi minulosťou/budúcnosťou, čo sa este viac zamotáva v sériach 5 a 6. Najmä tá posledna sa už doslova nedá ani vydržať a jej sledovanie bolo pre mňa hotovým utrpením s nálepkou "odpad". Dávam síce 4*, ale s veľkym prižmúrením oboch očí...
Ztracené město (2022)
Predvidateľna, ničim extra zaujimava jednohubka, ktora ma vsak silne kastingove obsadenie a nenudí. Klasicky priemer
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Asi som na to už stary... Môj prvý Marvel ODPAD a bojím sa, že v buducnosti neostane iba pri ňom...
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Resort (2022) (epizoda)
Totalna lobotomia...
Cela (2000)
Keď forma zvíťazí nad obsahom. Ako klip by to fungovalo o dosť lepšie, avšak pozrieť sa to rozhodne dalo. Mladučky D'Onofrio v časoch, keď mal 85kilo, Hank z Breaking Bad, Lopezka, Vaughn, obsadenie teda tip top.
Cesta za smířením (2021)
Odporučam!