Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nefaria: ruky by som ti orezal!
Vetřelec (1979)
Tu sa slova premienaju na zbytočnosť. Sice dnesnu mladez vychovanu na "ved vieme čom" to tak neosloví, ale nas starším to má vzdy čo ponuknut. Najlepsia čast tetralogie! A zaroven jeden z mojich uplnych TOP filmov.
Predátor (1987)
Nelítostný souboj (1995)
Truman Show (1998)
Spoiler: dokonalosť !
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Pure evil v tej najmasakralnejšej forme. Zem sa otvorila a nej vystupil Jim Carey. Klobuk dole.
Sedm (1995)
V absolutnom TOP rebričku mojich naj filmov má tento superthriller priam vysostné postavenie.
Forrest Gump (1994)
Mama vždycky řikala, že tento film je nejlepší. A nelhala. (samozrejme spolu so Shawshank redemption!)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
1.
Prokletý ostrov (2010)
Takze za prve, chodte niekam s tym, že na vas pointa vybafla uz po pol hodine filmu. Inak film považujem za najväčší klenot uplynulého roku 2010. Životný výkon Leonarda, skvela hudba, neuveriteľne hustá atmosféra, tajuplne prostredie psychiatrie a hlavne ten záver, pri ktorom človeku takmer upadla slza. Bravo !