Recenze (1 007)
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Bieda. Nezasmial som sa ani raz...
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Tak toto mi teda nesadlo, ale že VÔBEC. Zasmial som sa tak 1x...
Fallout (2024) (seriál)
Oproti totálne zazdenému a sračkovému The Last of Us (len si spomeniem a je mi bľuvno...) je toto ako poliatie živou vodou! Áno, nie je to dokonalé. Náhod je totiž akosi priveľa a logika si občas dáva pauzu, avšak MŇAM! Herci skoro všetci na jednotku (hlavná predstaviteľka je hotové zlatičko, Goggins hrá najlepsiu postavu v kariére a je KURVA COOL!!!), interiery/exteriery dychvyražajúce, CGI minimum, humor neraz podarený, hudba fantastická a úroveň gore na vysokej urovni. Tu sa režú prsty, odstreľujú končatiny a kosia hlavy len tak na počkanie. Twist na konci potešil, emocie zapracovali a ja sa teším na 2. sériu!
Vymazaný kluk (2018)
Herecke obsadenie na jednotku, ale cele je to take nezaujimave a bez akejkoľvek iskry, že na to asi zajtra zabudnem...
Alien: Isolation (2019) (seriál)
Hodnotim hru
Leo (2023)
Vystrihnut tie všadeprítomné a otravné songy, tak idem o 1* nahor
Aladin (2019)
Hrozny film...
Sněžné bratrstvo (2023)
144min na takyto film je absolutny kopanec do rozkroku! Tento pribeh by sa dal totiž kludne zhrnut do 90-100 minút....
Babe - galantní prasátko (1995)
Srdcovka z detskych čias
Vyproštění 2 (2023)
Jednička was much better....