Recenze (280)
Božské děti (1997)
Důkaz jak z jednoduchého příběhu jde pomocí bravurní režií vykřesat neobyčejný snímek. Bude ve vás rezonovat ještě hodně dlouhou dobu a zahraje vám pěkně na city.
Bohové musejí být šílení 2 (1989)
Kostra příběhu téměř totožná s prvním dílem. Avšak, řekl bych, že je obalena mnohem konzistentněji.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Byl jsem příjemně překvapen, že jsem o existenci dokumentu neměl ani potuchy. Narazil jsem na tento titul v palubním počítači při jízdě ve žlutém autobusu Student Agency. Atmosféře snímku navíc dopomohla naše "kvalitní" dálnice D1, takže jsem si místy připadal jako kdybych tím trabantem po afrických cestách ve skutečnosti jel:-)
Hon (2012)
Starý dobrý Vinterberg... A nejlepší drama roku opět pochází... Jak jinak než z Dánska.
Chobotnice - Série 4 (1989) (série)
Geniální gradace mafiánské série. Jediná výtka směřuje občasné patetičnosti, ale to ostatní... Realistické, depresivní, tísnivé pojetí. Vše ještě zabaleno doprovodnou majestátní hudbou mistra Morriconeho. Bude se mi stýskat...
Mise (1986)
Snímek, kde počet hvězd na hodnocení nestačí...
Woody Allen (2012)
Nejde jinak... Tento chlapík toho stihl udělat za život tolik, jako by jiní nestihli ani za čtyři životy. /// FebioFest 2013 ///
Bio Ráj (1988)
Při sledování jsem si najednou rozvzpomněl, že je mi to strašně povědomé. Bodejť by ne! Viděl jsem kdysi v dětství. Nádhera. Nemám slov!
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Ano, je to eko-agitka, ale ty záběry...
Let číslo 93 (2006)
Po letech stále silné...