Recenze (231)
Eiðurinn (2016)
Poměrně napínavé psychologiké drama z Islandu, na kterém bych nejvíce vyzdvihl asi to, jak si dokáže pohrát s emocemi diváka, kdy člověk vlastně neví, kdo je ten špatný... Rozhodně stojí za zhlédnutí.
Kamenné srdce (2016)
Nádherný film o dospívání a hledání sebe sama na Islandském venkově. Po skončení filmu jsem chtěl víc.
T2 Trainspotting (2017)
Je to pecka. Pro fanoušky Irvina prostě povinnost. Snad se jednou dočkám zfilmování Lepidla.
Teorie tygra (2016)
V podstatě zfilmované stereotypy ušlápnutého muže a jeho panovačné ženy vyhnané do extrému, ale bavilo mě to. Nasmál jsem se z plna hrdla. Ale ten den mě slušně rozesmál i film "Jáchyme hoď ho do stroje", takže těžko říct.
Otravný chlap (2006)
Asi jsem to konečně celé pochopil. Ale nechám si to pro sebe... Taky jsem tak trochu otravný chlap. :-)
690 Vopnafjörður (2017)
Příjemná exkurze do jednoho poklidného městečka na severovýchodě Islandu. Měl jsem chvílemi pocit, jako bych tamní život pozoroval z povzdálí. Takže príma. Jo a zakomponování místního fotbalového týmu do příběhu, no pecka. 4,5* - 85%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Úžasná výprava, herci, postavy, gradace... Možná občas až přehnaná brutalita - ale jedná se o fikci ze středověku, takže... :) Prostě se jedná o jeden z nejlepších seriálů ever.
Pobřežní hlídka (2017)
Opravdu je to dost špatný. Jakože hodně. :-)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Prostě srdcovka, tady není o čem . . . . . :-)
Reykjavík (2016)
Psychologie postav téměř neexistuje a celkově je to spíš slabší průměr...