Oblíbené filmy (10)
Casino Royale (2006)
Ostrov (2005)
Gladiátor (2000)
Mnou dlouho očekávaná historická podívaná, která mě zanechala v transu ještě týden po shlédnutí, mimo jiné díky hudbě geniálního Hanse Zimmera a neméně úžasné Lisy Gerrard.
Robin Hood (2010)
Až na to koupání koncem 12. století je to povedený kousek... Bravo mistře Scotte!!!
Transformers (2007)
Iron Man (2008)
Noc na Karlštejně (1973)
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Popelka, Libuška, Pavel Trávníček a Gotťák, to jsou pro mě Vánoce!!!