Oblíbené seriály (9)
Chalupáři (1975)
Tento seriál je můj oblíbený. Je to česká klasika z české vesničky. Dobré hlášky od pánů Sováka a Kemra. No prastě boží.
Ženatý se závazky (1987)
Sitcom, který mě pobavil a pobaví vždy, když se na sitcom podívám. Al Budna ( Ed O´Niel) a jeho rodinka je skvělá.
M*A*S*H (1972)
Tento seriál je skutečně zábavný a vtipný na vážné téma jménem "válka".
Odložené případy (2003)
Akta X (1993)
Jsou to opravdu dobré a zajímavé ale i některé šokující díly. Mě se to moc líbí.
Simpsonovi (1989)
Tento americký animovaný seriál je nejlepší co kdy byl natočen.
Tudorovci (2007)
Velmi zdařený historický seriál, který mě zaujal amoc semi líbil. 1série byla moc vydařena.
Americké restaurování (2010)
Je to zajímavý a poučný pořad, který mě hrozně bavý.
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012)
Tenhle dokument je skvělý a ukazuje jak mít svůj takzvaný "americký sen". A hlavně ukazuje americkou historii a kultůru. Já osobně můžu ten dokument vřele dopučit.