Recenze (3 544)
Já, padouch (2010)
Výborný animák, který se moc povedl. Mě se líbily ty malý potvůrky jménem Mimoni, kteří byli moc kouzelní.
Rychle a zběsile 5 (2011)
I ten pátý díl je úžasný a rychlý.
Paranormal Activity 4 (2012)
I ten čtvrtý díl byl dobrý a šokující.
Saw 2 (2005)
I ta dvojka je dobrá a koukatelná.
Král zabijáků (1998)
Dobrá akční podívaná s Jet Li.
Vosí hnízdo (2002)
První půl hodina byla naprostá nuda a pak to šlo.
Saw 4 (2007)
Čtvrtý díl byl taky dobrý a propracovaný.
Růžový panter (2006)
Tenhle film byl dobrý i Stevem Martinem. )
Volání o pomoc (2007)
Je to silný a smutný příběh. Adam Sandler to zahrál výborně.
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Nebylo to špatné a nudné. Mě se to moc líbilo.