Recenze (131)
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
Tak takýto meganášup som teda nečakal, ešte lepšie ako seriál. Neustále bitky, nápadité bitky podporené beatmi od RZA znejú ešte častejšie a to je kruva dobré plus pribudli aj nejaké kozaté kundičky. Príbeh zase zaujímavý a brutálny s koncom ktorý ma dostal.
Alenka v říši divů (2010)
Predlohu som nečital. Možno to je jednoduché no mne to dalo to čo mi nedal taký Avatar a to je to, že som bol 2 hodiny v inom svete.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Keby touto animáciou spravili celovečerák tak tu máme daľšiu pecku.
Apollo 13 (1995)
Asi najpríjemňejši film o astronautoch.
A-Team: Poslední mise (2010)
Celú tú hustou akciou napchatú jazdu s dokonale uživajúcimi si hercami a tvorcami kazí hrozne neprehľadný strih. "Toto vyzeralo presne ako v Call of Duty".
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Odteraz viem, že mimozemšťania nosia riflové bundy.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Takéto komédia mám rád. Debilná kravina kde si Seann William Scott zastáva učiteľa tenisu ktorého poznal asi hodinu, má tam indiánske sny, ogrciava pravidlá tenisu behá v tangáčoch a ešťe k tomu je asi aj buzerant. :) 7/10
Batman - Tumbler (2005)
Chcem sériovu výrobu.
Bez soucitu (2010)
Film do nudy, pozrieť a vymazať.. Travolta by aj chcel ale nejde mu to. 5/10
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Dostalo ma to tak ako Avatar nie a to hlave vďaka tomu, že som to tím domorodcom ale aj ľudom veril a mali k svojim konaniam aj rozumný dôvod. Dobré bolo aj to ako ukázali minulost planéty Terra a že nebola zrovna najsvetlejšia. Hudba tu robí tiež veľký podiel a u mňa je toto jeden z najlepších animákov ku ktorému sa určite v blízkej dobe vrátim.