Recenze (1 369)
Duna: Část druhá (2024)
Jako já vím, že je to extrémně pomalá, dvě a tři čtvrtě hodiny dlouhá adaptace poloviny knížky, ale i tak mi to přišlo hrozně uspěchaný.
Mladá dáma (2024)
Kdybych nečetl knihu, vůbec bych neměl vztah k postavám a polovinu času bych nevěděl, co se děje.
Americká fikce (2023)
Film o pokrytectví bílých intelektuálů, který budou milovat zejména bílí intelektuálové... Oproti traileru to byla mnohem méně komedie a mnohem více osobní příběh o muži, který je vám sympatický jen proto, že s ním nemusíte denně jednat. O arogantním spisovateli, který si v jakékoli místnosti myslí, že je v ní jediný dospělý. O intelektuálovi, který strávil prvních 50 let svého života ve své malé (aspergerovské?) bublině. Jenže ta mu teď praskla, a on se dozvídá, že jeho život není takový, za jaký ho měl. Jeffreyho Wrighta mám hrozně rád, a Monk je možná jeho nejlepší role vůbec. 85 %.
Barbie (2023)
Herci skvělí, vizuál nápaditý, příběh v pořádku, ale jeho provedení teda nic moc. Nikdy bych nevěřil, že to nejhorší na filmu Grety Gerwig budou dialogy. Ta doslovnost, šablonovitost a tlačení na sílu v některých momentech vyloženě bolely. Možná za to může přílišná přehypovanost, ale pro mě i přes všechny ty věci, které jsem si na filmu zamiloval, velké zklamání.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Solidní, poctivá, naprosto obyčejná fantasy. Nic extra, ale přesně to, co nerdstvo potřebovalo. Sympatičtí hrdinové, poctvivý a vyvážený mix humoru a upřímného patosu, který je v první řadě filmem a až pak je meta. Samozřejmě je tam spousta klišé a hlavní záporák je typická MCU/DCEU zívačka, ale i tak se těším na pokračování.
Holky na tripu (2023)
Taková Pařba ve Vegas, akorát v Číně. Nezřízená smršť absurdního humoru, který to jednou zandá a podruhé je úplně mimo, prostě taková horská joy rajda.
Chlapec a volavka (2023)
Zvláštní kombinace neoriginální kostry a na ní naprosto šíleného příběhu. Moc jsem to celé nepochopil, asi bych potreboval druhé zhlédnutí, ale upřímně nevím, jestli se mi do něj bude kdy chtít. Ke konci jsem byl úplně v lese, a k tomu se to hrozně táhlo.
Chudáčci (2023)
Nevim sice, jak to tomu Yorgosovi může pořád takhle procházet, ale je dobře, že to tak je.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Johnovi dochází dech i nápady. Ale pořád má styl a fascinující, absolutně přepálenou mytologii.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Chvílemi jsem ani nedýchal. Chvílemi jsem protáčel panenky. Většinu času jsem se královsky bavil.