Recenze (17)
Avengers (2012)
Nejlepší z nejlepších.
Strážci - Watchmen (2009)
Eh... Tak tenhle film me dosti sklamal.
Iron Man (2008)
Chtel bych aby Iron nam v podani Roberta Downey byl muj kamos :-D spousta penez ,holek,alkoholu ....btw. dej filmu je nic moc. Ale vyrovna to uzasne hudba a absolutne nejlepsi herecky vykon Downeye jak sem ho dosud neznal . Skodajen toho slabsiho deje, takhle to Downey musi tahnout cele sam.
Já, robot (2004)
Tak tohle se opravdu povedlo, film vtahne do deje hned od první minuty až do konce, je v nem skvela akde a podle me dokonale efekty . Příběh je sice celkem lehce předvídatelný, i když závěrečná pointa je vymyšlená dobře, ale za to se u něj skvěle bavíte. Will Smith je naprosto skvely herec .
Eragon (2006)
Paolony musi byt hodne nastvany, film se jim hodně nepovedl, i když jsou filmy časově omezené,vůbec neobsáhl všechny důležité věci,i herecké obsazení nestálo za nic,snad krome Ironse ,bylo to naprosto nezajímavé ...bitvy ,uplna katastorofa... Dej ,skoda mluvit je tam snad tuna scen ktere schazeji... Film jako celek opravdu stoji za prd... Jedine kvuly cemu je dobre si to pustit je prelet nad slovenskymi Tatrami a slusna hudba od Doyla.
Spartakus (2010) (seriál)
Vcera jsem dokoukal poslni dil . Nemam co dadat nez to ue to bylo vynikajici .Rozhodne doporucuji shlenout je to skvelich 13 hodin (cca1h na dil) . A rozhodne se nudit nebudete!5*
Zaklínač (2002) (seriál)
Omlouvam se za nezvykly komentar, ale po tom co napsala Galadriel nevim co bych napsal souhlasim s naprosto ve vsem...
Parfém: Příběh vraha (2006)
Film by to byl skvely ,kdyby tak hrozne neznicily konec ... Konec me opravdu vadil ,proto za celkovy dojem nemuzu dat vice jak 3 * A tim padem se podle me stava prumernym a rychle zapomenutelnym...
Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (2011)
Velmi zajimave :-) 4*
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
100% nejlepsi valecny serial... Musim rici ze me schazi hvezducky protoze 5je malo.