Recenze (809)
Adikts - Adiktologové (2024) (epizoda)
Dokonalé, bohužiaľ. Veľmi originálny projekt, zábavný, zaujímavý, skvelé dialógy, výborné herecké výkony. Režisér Adam Sedlák asi o drogách niečo vie.. Viď Banger..
Forst (2024) (seriál)
Brutálita s výbornou atmosférou v ideálnom mrazivom prostredí. Chcelo by to pokračovanie...
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Veľmi sľubný úvod. Zatiaľ bez akejkoľvek výhrady. Dokonalé z každého pohľadu. Dobové, autentické, kvalitné krimi. Kamera, herci, dialógy, scenár. 100%
Reyka - Episode 1 (2024) (epizoda)
Hlúposť a neschopnosť polície sa natoľko stupňuje, že dosiahli odbornosť ako polícia v kameňáku..
Suncoast (2024)
Veľmi vkusne a empaticky natočený kúsok. Mierne vtipné a prirodzene smutné, skvelý kontrast beznádeje a optimizmu. Aj o tom je život.
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
Toto nie je a nebude nikdy temný prípad, ale iba fejk pod rovnakým názvom. Úbohé, že sa snažia ťažiť z úspechu prvej série.
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Tie postavy, to je kameň úrazu, "napúdrovaní" preafektovaní frajeri, frajerské keci a pózy.
Zdroj: Ourika (2024) (seriál)
Seriózne, tvrdé, záživné, je to ako opis pohlavného styku s Nikolou, každý dáku poznal čiže viete o čom píšem, ale u tohto seriálu majú tieto vlastnosti väčšiu hodnotu. Spoluautorkou "tvorby" je režisérka, ktorá spolupracovala na projekte Gangs of London a evidentne na mňa urobila opäť dojem, líška prešibaná :)) Vieru vie ako na to. 80%
Zrada - Episode 1 (2024) (epizoda)
Tieto slovenské seriály.. Šablóna a prejav vo väčšine na jedno kopyto a práve toto je ten prípad. Prvý záber a už viem, že je zle. Umelé, neprirodzené vystupovanie, trápne scény, dialógy. Veľmi úbohé. Koľko krát študentské filmy sú na tom o mnoho lepšie. Tvorcovia sú slepí a hluchí?
Alibi na klíč: Den D (2023)
Oproti jednotke viac trápne, bez príbehu, maximum gýču, našťastie sem tam vtipné. Pobaví, neurazí.