Recenze (809)
Rodinný masakr (2021)
Úvod veľmi sľubný, ale iba falošný, netreba sa nechať ojebabrať, pretože následne zistíte, že ide o veľmi chabý a blbý film. Veľmi dementný scenár a veľmi blbé scény. Režisér sa tiež úplne minul povolaniu, s takým intekektom mohol kopať kanále.
Suburræterna (2023) (seriál)
Vykradnuté, v príbehu chýbajú všetky kľúčové postavy, nebol by to taký problém keby sa pre ten zbytok vytvoril silný, zaujímavý príbeh, ale to sa vôbec nekoná. Je tu iba nudná omáčka. Tento seriál robí názvu Suburra iba hanbu. 40%
Stvořitel (2023)
Vizuálna dokonalosť, veľkolepé, ohromné. Skôr oddychové ako intelektuálne, ale to filmu tohto typu snáď nebudeme vyčítať. Z môjho pohľadu veľmi dobre zvládnuté.
#annaismissing (2023)
Skutočne nadčasové, kvalitné a originálne.
Neprůstřelní (2018) (seriál)
Ani vtipné, ani akčné, ale určite veľmi amatérske. Toto hraničí s odpadom, dávam ale jednu hviezdu aby som v tomto modernom svete nepôsobil náhodou ako rasista.
Pán profesor - Max (2023) (epizoda)
Piata séria je oproti prvej sérii úplný úpadok a to po všetkých stránkach.
Fotři (2023)
Veľmi trápne, nereálne a blbučké. Scenár, réžia, herci stvárnili demenciu dokonalo, v rámci komédie fajn, ale evidentne tu to nebol zámer, ale stalo sa.
Rédl (2018) (seriál)
Dokonalé, kvalitné, brutálne, realistické, drsné. Žiadna naivita, ani rozprávkové klišé. Takto má vyzerať film & seriál pre zrelého, náročného diváka. Bravo.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Dokonca aj priemerné TV seriály majú lepšie kvality, hlavne české, ale našla by sa aj kopa slovenských.. Tento film je veľmi nudný, trápny, nezachráni to ani ten nevinný rodinný milý "fíling".
Fér hra (2023)
Výborne zahraté, dialógy, napätie, vášeň. 70%