Recenze (808)
Jedeme na teambuilding (2023)
To snáď nemôže byť konzumovatelné ani pre niekoho kto žerie seno. Tento film je stelesnením hlúposti. Je pre mňa šok, že toľko ľudí sa dalo nahovoriť na vznik takého odpadu.
Zdroj: Ourika (2024) (seriál)
Seriózne, tvrdé, záživné, je to ako opis pohlavného styku s Nikolou, každý dáku poznal čiže viete o čom píšem, ale u tohto seriálu majú tieto vlastnosti väčšiu hodnotu. Spoluautorkou "tvorby" je režisérka, ktorá spolupracovala na projekte Gangs of London a evidentne na mňa urobila opäť dojem, líška prešibaná :)) Vieru vie ako na to. 80%
LaRoy, Texas (2023)
Taký sľubný začiatok po ktorom následoval trápny a hlúpy dej, neskutočné. Čierny bod hlavne role súkromný detektív..
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
V dnešnej dobe veľmi vzácne, že si niekto dovolí robiť srandu z aktuálnej reality.
DogMan (2023)
Jones-ov herecký výkon fenomenálny, určite originálny film. Ťažko hodnotiť.. Niečím výnimočný, niečím ťažko znesitelný. Ale to dôležité, pozitívne výrazne prevyšuje. 70%
Tenkrát podruhé (2019)
Príjemná, vkusná, nápaditá, veľmi originálna a sympatická komédia. Takto si predstavujem dospelú komédiu, ktorá neťaží vtip z retardácie ako to býva u 99% iných..
Jak přežít svého muže (2023)
Jednoduchý, sympatický, príjemný, herecky vkusne obsadený, aj herecky zvládnutý. Žiadny trhák, ale 30% je extrém.. 45%
Oderbruch (2023) (seriál)
Originálne, nápadité, tajuplné. Hodnotovo ako Dark, ale v úplne inom šate. Nemci vedia. 100%
Suncoast (2024)
Veľmi vkusne a empaticky natočený kúsok. Mierne vtipné a prirodzene smutné, skvelý kontrast beznádeje a optimizmu. Aj o tom je život.
Zrada - Episode 1 (2024) (epizoda)
Tieto slovenské seriály.. Šablóna a prejav vo väčšine na jedno kopyto a práve toto je ten prípad. Prvý záber a už viem, že je zle. Umelé, neprirodzené vystupovanie, trápne scény, dialógy. Veľmi úbohé. Koľko krát študentské filmy sú na tom o mnoho lepšie. Tvorcovia sú slepí a hluchí?