Recenze (808)
Asi se zblázním (2021)
Príjemné, sympatické, originálne. Konečne netypická love story. Film rozdáva emócie. Skvelý výber hercov.
Až do nebes (2020)
Daniel Calparsoro drží svoj štandard na aký som uňho už zvyknutý, neurazí, neprekvapí, ale ani nepoteší.. V tomto prípade išlo o nejasný, nedovarený filmový guláš bez potrebných ingrediencií, navyše použité suroviny (postavy) boli sami o sebe príliš "pripečené".
Kdo zabil Saru? (2021) (seriál)
Dynamické, dejovo sýte, ale v tomto prípade kvantita prevyšuje kvalitu. Telenovela s mrdkou na každom kroku & rohu, x-miliónov nezmyselných scén a hlavne nasilu vytvorených dejových línii. Príbeh je maximálne nelogický a často až dementný. Najviac tento seriál vystihuje slovo NASILU.
Velká španělská loupež (2021)
Získal si pozornosť, od začiatku pôsobí zaujímavo, génius, ktorý na všetko príde vďaka intelektu a má rád výzvy. Škoda len, že scenárista pajdá miestami na nohu logiky a nanešťastie príbeh je nekompletný a deravý. Premárnený potenciál..
Shorta (2020)
Jeden z obrazov multikultúrneho života, pohľad z oboch strán kde už každému rupli nervy. Lov vs boj o prežitie. "Dánska patrola"
Flash (2014) (seriál)
Odpad bez debaty, to je viac ako jasné, ale napadlo mi zamyslieť sa nad tým pre koho takéto niečo tvorcovia natočili. Je to totiž dementné, trápne, nezmyselné, pózerské a preafektované. Tomuto mega braku fakt nechápem a pri tom som DC a Marvel fanúšikom.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Komédia, dráma, thriller v kto prípade dokonalá kombinácia s veľmi zrozumitelným podaním. Takto si predstavujem vtipný, nápaditý film. Super drive bizarných postáv. Jedinečne dokonalé.
Herec (2020) (seriál)
Skvelé herecké výkony, dokonalé kulisy a príbeh vytvárajú špičkovú atmosféru. Celkové spracovanie filmu je bezchybné.
Batwoman (2019) (seriál)
Hlavná postava batwoman vyzerá skôr ako zženštilý Bieber, ale tam všetky lezbické sexuálne klišé predstavy nekončia, naopak. Badskinnyfemboygirl dostáva v seriály priestor aj na jej milostné vzťahy a badshit akčné biťky, trápne mňauky rečičky a ďalšie infantilné, uplakané p.čky. Už len zhrniem, že dementnejší komks blábol som v život nevidel.
Jako v bavlnce (2020)
Originálny, nezvyčajný, napínavý, nápaditý. Rosamund som mal chuť zabiť od začiatku do konca takže super. Feminizmus level 999, ale v tomto prípade nevadil.