Recenze (805)
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Veľmi sľubný úvod. Zatiaľ bez akejkoľvek výhrady. Dokonalé z každého pohľadu. Dobové, autentické, kvalitné krimi. Kamera, herci, dialógy, scenár. 100%
Jak mít sex (2023)
Film o shite, je úplne jedno čo tým chcel "básnik" povedať. Je to presne ten shit ako keď pozeráš zbytočné príbehy na instagrame, obed, večera, nápoj a pózy. Je to jednoducho shit ktorý aspoň trochu normálneho diváka nemôže zaujať. Ale ak chceš vidieť nudný shit troch ogrcaných pubertálnych kráv tak si to pusti.
Aquaman a ztracené království (2023)
Keď porovnám iné DC tak toto zostáva na úplnom dne a áno je to metafora. Príšerne predvídateľné, tuctové a hlúpe.
Klangor (2021) (seriál)
Dokonalé, emocionálne, dramatické, autentické. Postupné podanie príbehu veľmi originálne a záver stupňuje napätie na maximum. Takto má vyzerať špičkový seriál a môžu mu závidieť aj mnohé severské. Poliaci opäť bravo.
Reyka - Episode 1 (2024) (epizoda)
Hlúposť a neschopnosť polície sa natoľko stupňuje, že dosiahli odbornosť ako polícia v kameňáku..
Anděl smrti (2020) (seriál)
Poliaci to vedia o mnoho lepšie ako toto pózerské divadlo.
Adikts - Adiktologové (2024) (epizoda)
Dokonalé, bohužiaľ. Veľmi originálny projekt, zábavný, zaujímavý, skvelé dialógy, výborné herecké výkony. Režisér Adam Sedlák asi o drogách niečo vie.. Viď Banger..
Forst (2024) (seriál)
Brutálita s výbornou atmosférou v ideálnom mrazivom prostredí. Chcelo by to pokračovanie...
Útočiště Harlana Cobena (2023) (seriál)
Solídny úvod vystriedali tínedžerské trampoty. Ak máte chuť na niečo medzi Stranger Things a Beverly Hills 90210 môže byť toto to práve kakalóve.
Příšera ze starého Soulu - Nadžin (2023) (epizoda)
Veľmi sľubný úvod vystrieda nudná napúdrovaná telenovela.