Recenze (10)
Avatar (2009)
Myslím, že si tenhle kousek ještě parkrát zopakuju, perfektní film
Pohádky na dobrou noc (2008)
Dávám 4*, ale to jen kvůli Adama Sandlera, jelikož filmy s ním zbožňuju...
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Mě osobně se to líbilo více než jednička. Je pravda, že jedničku jsem sice neviděl na plátně... Ale i tak se mi toto pokračování líbilo víc a i více zaujalo... Dávam 4* a to za hodně rychlý konec... Jinak bych váhal asi nad 5* :-)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Dávám 1* a to jen za to, že jsem jako dítě nějaké díly viděl :-D
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
"Že já si raději nevzala Pištu Hufnágla" kdo neviděl, nepochopí :-) Dávam 4*
Gumídci (1985) (seriál)
Jóóó, hopsinkova šťáva, je to prostě klasika!!! z dětství... Zaslouží si 5* :-)
50x a stále poprvé (2004)
Adama Sandlera zbožňuju, tenhle film jsem viděl možná už třikrát, ale pokaždé si ho užiju.
Trestná lavice (2005)
Hvězdné obsazení, dokonalé výkony, pro mě 5*
Terminator Salvation (2009)
Filmec je to dobrý, první polovina je skvělá, upoutala mě i nadchla... V druhé už je to horší. Čím dál se děj blíží konci, tím jak bych to řekl, tím "suchší" ten film je. Dávám 4* a to kvůli konci... Autoři filmu si opět vychytrale zakončili film tak, aby mohli dotáčet další...
Přátelé (1994) (seriál)
Pro mě absolutní jednička v seriálech. Viděl jsem ho celý snad 2x ale stále se na tento seriál rád dívám.