Oblíbené filmy (10)
Solaris (1972)
Stalker (1979)
Svatá hora (1973)
Rodinný život (1970)
Pro mě hodně osobní záležitost, zejména poslední scéna filmu, kdy Olbrychski odjíždí vlakem domů.
Zběsilost (1966)
Takhle má vypadat KONEC filmu - prostě pořádnej sek do obsahu lebky nic netušícího diváka.
Až na konec světa (1991)
Na stříbrném glóbu (1988)
I přes nesnesitelně přehrávající herce, přes dialogy jako od Heideggera a přesto, že jsem místy při sledování tiše trpěl... je to famózní, magický film. Nabízí sugestivní, bezútěšný pohled na naši omezenost a tendenci vytvářet si modly, dá se na něj dívat i jako na zdařilou antropologickou studii lidské prehistorie. Už se mi dlouho nestalo, aby se mi tolik scén a obrazů vrylo do paměti. Pro mě nejvýživnější filmový zážitek posledních dvou tří let.