Oblíbené filmy (10)
Mechanický pomeranč (1971)
Štamgast (1987)
Malý velký muž (1970)
Kouř (1990)
Žiletky (1993)
Mandragora (1997)
Bezstarostná jízda (1969)
...a bude hůř (2007)
Kokain (2001)
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Nejsem na romantické dramata a už vůbec ne v podání americké produkce. O to více mě tento film zaskočil a nevěřil bych, že budu muset svůj názor na tento žánr zásadně přehodnotit. Geniální výprava a ničím nevtíravý příběh o jednom mladém člověku, který stojí na životní křižovatce a hledá svůj plán do budoucna i když tvrdí navenek, že pro něj budoucnost není podstatná. Skvěle ztvárněno, Miles Teller a Shailene Woodley předvedli podle mě svůj životní výkon. Tenhle film Vás dostane.