Recenze (570)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Jeden z nejlepších nejhorších filmů všech dob, při natáčení nebyl zabit ani jeden žralok, jinak to ale tvůrci zabili celý ...
Casino.sk (2019)
Moje nové guilty pleasure!
Blockbuster - Když se s*re (2022) (epizoda)
Za dialog o Paulu Giamattim si to zaslouží absolutorium, škoda jen, že si celej seriál neudržel kvalitu posledního dílu.
Columbo - Labutí píseň (1974) (epizoda)
"Když někdo takhle zpívá, nemůže bejt zlej..." epizoda, na kterou se pokaždé podívám se stejným, možná i pořád větším potěšením.
Služka - Za babku (2021) (epizoda)
Má první díl směřovat k tomu, že by mělo zůstat to chudák dítě u otce? Přijde mi kompetentnější než hlavní hrdinka...
Pozadí událostí - Pozadí událostí (2022) (epizoda)
Při čtení těch reakcí vidím, že Hřebejk vlastně neřešil nějaký témata, ale reakce na ty témata... on slovy Nelsona Goodmana nereprezentoval, nýbrž exemplifikoval, to znamená, že ukazuje různý vzorky reakcí na celej ten seriál. Mě baví, jak jich je moc a jak jsou odstíněný.
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizoda)
Hřebejk vytvořil vlastní subžánr detektivky... Detektivka, kde divák celou dobu hádá ne, kdo je vrah, ale koho vlastně zabijou...
Volejte Saulovi - Nippy (2022) (epizoda)
Velká obchodní loupež!
Střídavka (2022)
Jenom o něco málo lepší než poslední filmy Poledňákový.
Volejte Saulovi - Zábava a hry (2022) (epizoda)
Epizoda napumpovaná emocema, do nichž se fanouškům prolínají navíc i ozvuky vzpomínek na Breaking Bad. Díl, u kterého jsem zase dostal neodbytnou chuť se podívat na obě série znovu a od začátku... anebo spíš zkusit si jednotlivé části obou sérií rozložit a poskládat chronologicky, i když to by možná nakonec dopadlo podobně, jako když se kdysi jeden kritik pokusil lineárně odvyprávět Pulp Fiction...