Recenze (579)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
asi najemotivnejsia scena, ktoru som videl v kategorii najdivnejsia (Lylla, Rocket). Kurna takto sa robia filmy a myslim si, ze Feige sa moze od Gunna ucit. To co Mrvel prznil poslednu dobu s velkou graciou napravil prave muzicek od konkurencie. Zacinam sa tesit aj na DCEU. Film plny humoru, emocii, napatia a uzasnej hudby.
Simpsonovi - Série 9 (1997) (série)
myslim, ze najlepsia seria vobec. "A ted oci na Bozi podlahu, koukejte na bozi podlahu."
Simpsonovi - Série 6 (1994) (série)
naozaj vydarena seria plna legendarnych hlasok a scen. Zatial TOP seria.
Thor: Ragnarok (2017)
nemozem si pomoct, ale toto je pecka. Najvtipnejsi, najfarebnejsi a najlepsi film z MCU.
Lví král (2019)
pacil sa mi uz ten prvi (prvi film videny aj v kine) a tento sa mi pacil este viac. Nadherny vizual, Pumbaa a Timon rovnako podareny, vlastne je to Levi kral 1994 Remastered.
Ip Man (2008)
naozaj nemam vyhrady. Doteraz som mal za majstrov iba Jackieho a Jeta. Odteraz bravóóó pan Ip Donnie :D
Pátý element (1997)
Po dlhej dobe som siahol po tomto pocine a aj navzdory rozcarovaniu co sa mi to pred 20 rokmi pacilo, stale je to pecka. Milla "kočičanda erekcijna", najrychlejsia huba zapadu - Black Edition, a Kámen Bruce. Ubehlo to rychlo, bavilo to a vlastne viac nieje treba.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
naozaj musim uznat, ze Depp stvoril skutocne perfektnu postavu. Cely ten vesmir piratov a lovcov piratov, k tomu vskutku podarene efekty a pribeh mozu znamenat jedine uspech.
Těžká váha (2005)
pribeh od uspechu k samemu dnu, a znovu stastiplna cesta na vrchol. Uzasny film plny emocii. Je az tazko uverit, ze to bol skutocny clovek.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
intelektualny humor, ktoremu nerozumiem, ale bavim sa na nom skvele. Divny Sheldon, este divnejsi Howard, cool Raj, k tomu Leonard a sexy Penny.