Oblíbené filmy (4)
Chicago (2002)
Film, který mě uchvátil na poprvé, na podruhé, na potřetí... Ani už nevím, kolikrát jsem ho celkem viděl, ale vždy v něm objevím něco nového. Zbožňuju hudbu a celý soundtrack znám nazpaměť. Období 20. let mě fascinuje a miluju Velmu v podání Catherine-Zety Jones i všechny ostatní postavy. Navíc Chicago obsahuje černý humor, což není u muzikálů úplně typické. Takže nemůžu dát jinak než plný počet hvězdiček
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nádherná pohádka pro dospělé, s tajuplnou atmosférou, dokonalou hudbou a skvělými hereckými/hlasovými výkony všech zúčastněných. Film, který prostě musíte vidět.
Smrt jí sluší (1992)
Film, který mě vždycky pobaví, a to především díky geniálnímu obsazení tří hlavních rolí. Obzvlášť Meryl Streep je v roli Madeline nepřekonatelná a její podprůměrnou blonďatou muzikálovou divu jí naprosto věřím. Navíc tolik skvělých hlášek pohromadě. Pro mě jedna z nejlepších komedií a Zemeckisův druhý nejlepší film, po Forrestu Gumpovi.
Od devíti do pěti (1980)
Film mého dětství, který jsem viděl snad stokrát, a i dnes si ho občas rád pustím. Skvělé trio hlavních hrdinek, jimž sekunduje lhář, sobec a notorický erotoman Franklin Hart.:-) Nejlepší na tomto filmu jsou představy hrdinek, jak s nenáviděným šéfem zatočit, záměna mrtvoly v nemocnici a poté Hart uvězněný ve svém domě. Film, který můžu jen doporučit.