Recenze (4 756)
Slídil (2014)
Film o psychopatovi, co si začne budovat kariéru. V podstatě čistě nesympatický film o nesympatické postavě. Ale musím uznat, že Gyllenhaal i Russo se předvedli.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
V podstatě kriminální příběh prošikovaný tím nejprovařenějším teatrálním horrorovým klišé, kýčem a antisatanistickými proklamacemi jako z té nejtuctovější křesťanské příručky. Chápu, že je to zábavný film, ale ten by měl bavit, a horror by měl alespoň trochu děsit. Tohle nedělá ani jedno. Spíše je to k smíchu. O Warrenových si nemyslím nějak zvlášť něco, ale tohle si rozhodně nezasloužili. Musím říct, že Lorraine je nejhorší rolí Very Farmiga, tady se na ní skoro nedá dívat. Abych jen nehanil, závěrečné titulky jsou fajn. 1,5*
Princ a pruďas (2011)
Prdel přesně mého gusta. Já tyhle záměrné debility můžu.
Red Notice (2021)
Taková klasika, u které se nesmí myslet. Johnson i Reynolds předvádějí to, co vždycky. Johnson mě tím už začíná prudit, Reynolds to kouzlo prostě pořád má (i když bych ho hrozně rád viděl v jiné poloze). Gal Gadot je přeplácaná, nevěřil jsem jí ani mrknutí okem. 3,5*.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Ten film je vlastně neskutečně smutný. Mám psa, takže jsem silně zaujatý.
Šest v tom (1997) (seriál)
Ve své době jsem na Šest v tom koukal hodně rád. Seriál se mi líbil, i když jsem měl pár výtek. Proto nejprve dostal 4*. Až letos jsem zjistil, že po letech natočili další série. Zaujalo mě to, ale dost jsem se obával toho časového odstupu. Zbytečně. Novější série se mi líbí ještě více, než ty starší, které občas působily neohrabaně. Seriál jako by dospěl společně s jeho hrdiny. Na seriálu se mi hodně líbí nestálost hlavních charakterů, ve smyslu sympatičnosti. Mé sympatie k jednotlivým postavám kolísaly a měnily se v průběhu různých sérií, kdo mi jednu dvě série seděl, další mi byl nesympatický a tak průběžně. To nakonec vnímám hodně pozitivně neboť to poměrně dobře odráží nečernobílost většiny lidí. Nikdo není jen černobílý. Díky moderním sériím poslední hvězdu z radostí přidávám.
Zlověstné ticho (2007)
Možná to neoplývá originalitou jako Saw, ale tohle je pro mě pořád a dosud nejlepší horrorový Wan. Loutkové horrory mám hrozně rád a když tady utichl prostor, běhal mi mráz po zádech. Rozjezd filmu s manželkou je fakt brrrr....
Frankenstein (1931)
Tam, kde Dracula ze stejného roku naprosto selhává, Whaleův Frankenstein boduje. 101 hororů, které musíte vidět než zemřete 78/101.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Svět kráčí zbytečně krátkými a pomalými kroky. V určitých směrech dokonce stojí na místě.
Kráva (1993)
"Jako každý den. Jako vždycky. Jako celý život." Furt tam jenom žerou chleba. Miluju ten film.