Recenze (4 760)
Malasaña 32 (2020)
Jeden z mála případů, kdy u mě příběh nakonec zcela vytlačil žánr a zaujal sám o sobě. Ty horrorové kulisy jsou jen takovou (poměrně neoriginální) třešničkou na dortu. Jako horror to patrně moc nezaujme (snad až na poměrně atmosférickou scénu s loutkovým televizním pořadem a pár mikrovteřinových záběrů na "padoucha" - jinak to nepřináší nic, čím by se duchařiny v linii Amityville-Poltergeist-Insidious (v tomhle ohledu mě baví komentátoři, kteří nevidí dál než za Insidious) již nevytasily a nepřežvýkaly), ale jako (sociálně-kritické) "retro" drama je to poměrně silné, 3.5*
The Jeff Dunham Show (2009) (pořad)
Mám teda raději klasická stand-up vystoupení, ale i tak jsem se docela pobavil. 3.5*
Street Fighter: Legenda z Hong Kongu (2009)
Tak tohle bylo dost slabé i na Bartkowiaka. Honem si rychle spravit chuť Van Dammem a Kylie Minogue...
Commando Ninja (2018)
Úvodní titulky se moc povedly, o tom žádná. A celkově to dopadlo mnohem lépe, než Kung Fury, možná proto, že se to tak nesnažilo. Ale ruku na srdce, jako že bych si z toho jak beznadějný milovník osmdesátek měl sednout na prdel, to zase ne.
Můj vysvlečenej deník (2012)
Evidentně nejsem cílovka, ale i tak to svou cílovku dokázalo přesáhnout. Ono to totiž není vůbec hloupé. Dost zajímavé obsazení. 3.5*
Ostravak Ostravski (2016)
Kdybych to chtěl říct stejně stereotypně jako ten film, tož asik tak - faral muj děda, faral muj fotr, faral muj bracha, já se na šachtě učil na učňaku ale farat jsem nikdy nechtěl a tak jsem se raději z tego kraju zpakoval. No i že tak v Ostravě nedřistaju? Chuj s tym. Ale občas pobavilo, to jo. A autobusové scény, olalá...
Battle of the Drones (2018)
Takové Expendables 6. Kupodivu ale ne zase až tak špatné, jak by se dalo čekat. Obzvláště pokud máte rádi Dominique Swain a Michalea Paré (a to já jo) a i ten Taktarov pobaví. Kdyby ještě dneska fungovaly videopůjčovny, tohle bych si tam z radostí chodil půjčovat.
Tak už dost, Frede! (1991)
Když to jelo v kině, šli jsme na to dva dny po sobě, protože nám to přišlo jako děsná prdel. Ale to mi bylo skoro o třicet let méně.
Věrní nevěrní (2018)
Věru zvláštní vztahovka.
Nebezpečné pády (1994)
Některé příbehy prostě chodí po dvou. V roce 1994 konkrétně dva filmy o parašutistech. Nebezpečné jsou tak trochu méně akční než Zóna úniku a méně se v ní skáče, zase má trošku lepší postavy (obzvláště Nastassja Kinski předvádí velmi sympatický výkon).