Recenze (4 760)
Zejtra napořád (2014)
"Kdyby si lidi začali říkat pravdu, svět by asi během dne skončil." Ty brďo, nenapadlo by mě, že uvidím film, kde bude Kerekes nepříjemná a nesympatická. A bum ho. Zajímavě pojatý a odvyprávěný příběh. Skvělý Přeučil. 3.5*
Prasáci (2007)
Romantika o dementech na níž je zajímavé hlavně závěrečné vyústění. 2.5*
Fat Pizza (2003)
Nizozemci mají New Kids, Australané mají Fat Pizza. Češi, tradičně, nemají nic... Už ta předtitulková scéna řekne o filmu prakticky vše. Já podobné politicky nekorektní komedie, které si dělají prdel naprosto ze všeho a ze všech bez rozdílu, mám prostě hrozně rád. A tohle mě bavilo fest.
Venom (2018)
"Hromada těl, hromada hlav." Škoda, že ho neposlechl. Asi jsem na tohle už starej. Prostě další "superhrdinský" kopírák, ale fakt, takřka ve všem. Vůbec naprosto nic, co by člověk neviděl už v jiné Marvelovce nebo jakémkoliv podobně laděném komiksu. Williams překvapivě dost nesympatická, Hardy nijaký. A k tomu, tradičně, hromada digitálního bordelu.
Nebeští vězni (1996)
Nevím čím, neumím říct proč, ale k tomuhle filmu mám vřelý vztah. Už od té doby, co jsem ho viděl poprvé. Snad pro to pomalé tempo, příjemné prostředí, Kelly Lynch, sympaťáka Baldwina... Kdo ví. Každopádně, miluju Robertsovy záporáky.
Sněží! (2019)
Nesvačilová hraje typ člověka, kterého z duše nesnáším. Někam přijde a začne to tam všechno překopávat nezávisle na lidech, kteří to tam takhle mají uspořádané už nějakou dobu a fungovalo jim to. Podobné, pomalu plynoucí, příběhy, které se o nic moc nesnaží a přitom řeknou tak mnoho, mám rád. Herecky výborný kousek, od babičky, přes matku až po dcery. A ta tajemná, mrazivá, místy až horrorová atmosféra.
Milenky v akci (2000) (TV film)
Takové podlézavé falešně idealistické mazání medu kolem huby.
Zpátky do školy (2005)
Uf, nacpat do jednoho filmu Kelly Hu a Roselyn Sanchez (a tu ještě v kozačkách)... O čem, že to ten film vlastně byl? 2.5*
Miluji tě modře (2017)
"Namaž se!" Takové milé, typicky české. Místy zábavné, místy hezké. Jílek je neskutečný sympaťák. Nesvačilová mi přišla občas dost v křeči, až mě trochu mrzí, že ji svým krátkým ale vnitřně (chápeme se) silným výkonem převálcovala Vagnerová.
Celebrity s.r.o. (2015)
Aneb kterak nechat udělat z dobré a kladně hodnocené věci podtuctový šunt. Cibulková se, byť jí scénář házel dost klasky pod nohy, snažila seč mohla, jindy vždy skvělý Jašków ani nedostal šanci předvést něco hodnotného. Místy to až docela bolelo.