Recenze (15)
Krajina střelců (2003)
k tomuhle westernu mám silný citový pouto
Odstřelovač (1993)
Sakra ty dialogy se nedali poslouchat, scénarista si asi pro tenhle film vzal nechtěný volno. Na druhou stranu tu jsou pěkné záběry na letící kulky a nádherná příroda Panamy. Jasně bečkový film, ale koukat se na to po většinu času dalo. :)
Dětská hra (1988)
horor mého mladí :)
Hry s časem (2008) (seriál)
naprosto fascinující a dokonalé zábavné dílko
Tahle země není pro starý (2007)
těžký to film na sledování natož pak na hodnocení....skvěle napsaný postavy, ponurá a opravdu dusná atmosferá, ale zase na druhou stranu příliš pomalé tempo kdy se scény při kterých jen tiše zíráte s otevřenou pusou střídají s těmi k uzoufání nudnými. To byl asi největší zápor filmu....jak sem ale řikal, snímek jsem nepochopil hned napoprvý proto kouknu někdy kouknu ještě jednou :)
Chaplin se vrací z flámu (1916)
bez zvuku a přesto dokonalé ztvárněni komedie
Úsměvy (1997) (pořad)
Příjemný televizní pořad na který se dá koukat aniž bych měl nějaké pochybnosti, že ztrácím čas :) díly kde byli představováni staří herci ze staré školy mám asi nejraději.
Ong-bak (2003)
U filmů, který se točí okolo mlácení (hlavně) holými pěstmi a všemi možnými údy není třeba hledat příběh a u tohoto snímku sem ho opravdu nenašel, ale ty bojový scény mě naprosto dostávali...každá minuta kdy se bojuje nenudí a to z jediného důvodu - v jiných filmech to prostě nenajdete, originalita každýho úderu je prostě famózní a vyzařuje s kždého chvatu Tony Jaa. Smekám před ním a hodnotím právem pět..
Game Page (1998) (pořad)
za snahu o seriozní pořad o hraní na pc a konzolích.....a to se cení :)
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
scenka se zmrzlinou mi v pameti utkvela asi nejvic, jo a jeste s cokoladou....jinak asi nic :)