Recenze (552)
Abeceda (1969) (studentský film)
Ej bý sí, ej bý sí...mě se tahle samoúčelná úchylárna prostě líbí a stojím si za tím, že část s prezentovaním písmenek tou slečnou v bílém na posteli je jedna z nejpodivnějíších a nejdepresivnějíších scén vůbec. A já rád depresivní podivnosti...
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Jim Carrey svýma ksichtama dělá film. Bez něj by to byla sračka :)
Acid House (1998)
Nadávky a vyprázdněnost pochybných individuí je na film hodně málo. Srovnávání s Trainspottingem je absolutně zcestný...
A Clockwork Orgy (1995)
Kdyby to viděl Stanley, tak by ho asi šlehlo. A nebo by se mu ukázala jiskřička v očičku a nechal by se ženskými drugy pohodlně obštastnit :D
Aftermath (1994)
Samoúčelnost
Agentky D.E.B.S. (2004)
Kdyby agentky neměli tak dokonalé křivky, tak tuhle sračku s chutí pošlu do odpadu...
Akumulátor 1 (1994)
Přišlo mi to jako neuvěřitelně pitomí film. Svěrák se teda moc nevytáh, spíš se sám skopnul. Hvězdička za vehementní výkon hlavního představitele.
Alenka v říši divů (2010)
Velmi intenzivní psychedeličnost :)
Alois Nebel (2011)
Rotoskopický návrat k české nové vlně ...
Americká noc (1973)
Za filmovou oponou...