Recenze (552)
On se bojí (2023)
Zbytečná tříhodinová samoúčelná úchylárna. Nechápu, proč v tom Joaquin Phoenix měl potřebu hrát.
Není čas zemřít (2021)
Jestli chcete učebnicový příklad toho, jak progresivistické sračky zkurví super akční film, tak se na to podívejte - pro jistotu, dvakrát.
Vyproštění (2020)
Za akci a řemeslo 5* za příběh 1*, takže 3*
Mr. Robot - Série 4 (2019) (série)
Respekt
Nabarvené ptáče (2019)
Bylo to náročný...
Skvrna (2019) (seriál)
Je znát nedostatek peněz, ale nepříjde mi to uplně blbý. Palec nahoru za odvážné téma ;)
Všechno je jinak (2019) (seriál)
U vás všech, co tenhle seriál negativně hodnotíte mi je uplně jasný, že jste nikdy nepracovali v reklamně, nebo v kreativě v českých podmínkách. Ten seriál naprosto PŘESNĚ reflektuje absurdní, nesmyslné, šílené, bizarní a stupidní nápady a požadavky klientů, kteří si myslí, že se z hovna dá udělat zlatá cihla. Velmi trefně ukazuje šéfa, který už ví jak to chodí a je něco jako vyšší bytost. A VY jste pak ti, co mezi těmi mlýnskými kameny musíte něco vymyslet, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. RESPEKT všem, kdo tohle všechno dokážou vydržet, nezcvoknout se, nebo někoho v afektu nezabít.
Lukas (2018)
Jednoduchý, přímočarý akčnák. Spokojenost
Mimo bublinu: Road trip s Alexandrou Pelosiovou (2018) (TV film)
Tenhle dokument je předtuchou toho, že Trump se podruhé stane prezidentem USA.
Oni a Silvio (2018)
zbytečně dlouhý, dokola se opakující, místy nudný a ukecaný film. Ale už jsem nějak vyměk a dávám přednost vizuálně poutavým filmům, takže za 3...