Recenze (137)
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Bombardování Jugoslávie letadly NATO považuji za válečný zločin a uznání Kosova jako nezávislé země za ostudné nicméně tohle je silně jednostranná propaganda z opačné strany.
THX 1138 (1971)
Závěr je dost kitsch tudíž jednu ubírám, ale jinak velmi silné 4, jde o zdařilou dystopii, která je důstojným protějškem jiných podobných filmů Gilliamovým Brazil počínaje a polskou Sexmisí konče.
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Každý se může polepšit.
Mrazík (1964)
Kultovní záležitost. Té kultovnosti ale jistě napomohl i dokonalý dabing. Nevím ale nakolik tahle ruská pohádka je schopna stejně oslovit i generaci pod třicet která už nezažila povinnou ruštinu na školách a nekritické oslavování všeho ruského/sovětského?
Sex ve městě (1998) (seriál)
Tom Riddle to za mne vystihl- a a já nemám co bych dodal.
Hezké vesnice hezky hoří (1996)
Absurdní černá komedie a zároven drama z bosenské války s protiválečným poselstvím. Vadila mi určitá chaotičnost v první půlce nicméně mrazivý konec výsledné hodnocení zvedá. Ve válce se projeví ty nejhorší a zároven ty nejlepší vlastnosti. Podobný film: Full metal jacket
Mlčení jehňátek (1991)
Po Caprově Stalo se jedné noci a Formanově Přeletu třetí a zcela zasloužený grandslam (Ceny akademie v pěti hlavních kategoriích)
Moderní doba (1936)
Lidi co se živí rukama to neměli lehké tehdy nemají to lehké ani dnes. Odcizení dle Marxe v realitě.
Pretty Woman (1990)
Docela hezká pohádka ale Popelka to aneb Wall Street potkal květinářku Lízu. Julia je milá ale vadil mi prkenný Gere který sráží hodnocení na průměr.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Strašná blbina a místy dost trapné ale za odkazy na Amistad a Obvyklé podezřelé zvedám hodnocení do slušného průměru.