Recenze (68)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
O tomhle seriálu nejlépe vypovídá to, že se při každém díle téměř pořád řehtám, neboť rádným mírnějším slovem se můj smích nazvat nedá. Holt není snadné být géniem :).
Transformers (2007)
Vtipné, má to spád a dobrou hudbu.
Vratné lahve (2007)
Na komedii to není příliš vtipné a neustálé prostřihy na projíždějící vlaky filmu také moc nepřidají.
Cesta bojovníka (2007)
Čekal jsem propadák a nakonec je to celkem slušný film.
Hostel (2005)
Průměrná komedie. Něco jako eroticky-krvavý eurotrip. Krásné exteriéry Českého Krumlova doplňuje nevalný příběh, ale za to spoustu lidí s překrásným českých akcentem v angličtině. A všechny ty vtipy na Slovensko :). Kdo viděl tohle a Eurotrip, tak se tam asi podívat nepojede.
Satan přichází (2006)
Takové slabší final destination.
Nousukausi (2003)
Ne příliš nápaditý film, kde nepresvědčili ani výkony herců. Bohatý pár hledá speciální dovolenou. To, co hledají jim nabídne cestovní kancelář, se kterou necestujete k moři, ale do chudinské čtvrti a přežíváte z podpory. To by mohl být vskutku zajímavý zážitek, kdyby se z jejich cestovního agenta nevyklubal podvodník a skvělý manipulátor s lidmi.
Štěstí (2005)
Ošlivý a nečím nezajímavý film, plný uhozených scénáristových nápadů. A proč se probůh jmenuje "Štěstí"?
Elizabethtown (2005)
but also. LIFE.
Crash (2004)
Nic moc. Myslím, že je to trochu nadsazené. Trochu hodně a na oskara to samozřejmě není.