Poslední recenze (408)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Nenapadá mě co vytknout. Jízda od začátku do konce.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
85 %, komediální akční jízda. Za mě super.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
85 %, za mě parádní akční jízda od začátku do konce.