Recenze (408)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
65 %, neurazilo. Moc CGI efektu na můj vkus. Konec jsem očekával ještě pár scén navíc, které nepřišly.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
85 %, za mě parádní akční jízda od začátku do konce.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Ale jo, vypnout mozek tak to šlo přežít. Ale CGI docela chabé, dost mi vadilo.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Nenapadá mě co vytknout. Jízda od začátku do konce.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
85 %, komediální akční jízda. Za mě super.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
80 %, velice dobrá oddychovka Mario měl spád od začátku do konce. Jen ze začátku mi přišel Luigi dost otravný.
The Last of Us (2023) (seriál)
80 %
Avatar: The Way of Water (2022)
80 %, ani jsem se nenadál a 3 hodiny byly za námi.
Batman (2022)
85 %
Black Adam (2022)
65 %, takové divné efekty, film pěkně odsýpal