Recenze (24)
Fargo - Bůh nemilosrdenství (2017) (epizoda)
Pro mě zatím nejlepší díl 3. řady, nabírá to rychlost. A užil jsem si i rekonstrukci přistání Američanů na Měsíci, chyběl tam jen Kubrick :-)
13x18 (2012) (studentský film)
zaujalo!
Big Star: Nothing Can Hurt Me (2012)
Pečlivě sestavený dokument o kultovní kapele Big Star. Plno raritních záběrů a rozhovorů, hudba úžasná!! R.I.P. Alex Chilton & Chris Bell.
Kung Fu Panda slaví svátky (2010) (TV film)
Uf, tak to je ještě větší zklamání než aktuální vánoční speciál Futuramy. Animace naprosto úžasná, ale příběh příšěrně americky kýčovitý....
Boy (2010)
Originální film obsahující několik skvělých scén (hlavně taneční čísla), ale příběh je docela deprimující. Nemůžu souhlasit s komentářem od Sobis87, Napoleon Dynamite je jako postava daleko čistší a poctivější, přitom taky k popukání. Abych to shrnul, dost mi vadilo to ulhaný machrování, jaký předváděl jako Boyův tatík, tak Boy sám.
Přepnout na život (1988)
Úplně zbytečný remake původního námětu The Front Page, který byl zfilmován už v 1931, pak 1940 (His Girl Friday) a nakonec v 1974 (Jack Lemmon a Walter Matthau pod režií Billy Wildera).
Špatnej polda (2009)
Já se výborně bavil! A Cageovi tahle role fakt sedla.
Roboti (2005)
V HD kvalitě je to opravdu lahůdka! Design robotů i Robot City je úžasný, příběh občas trochu pokulhává...
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Teď jsem zkoukl první díl a jsem nadšenej. BugHer0 to napsal výstižně (mimochodem, díky za titulky! :-)
Best of R.E.M.: In View 1988-2003, The (2003) (video kompilace)
S DTS zvukem to hraje parádně!