Recenze (566)
Byl jsem při tom (1979)
Ne tohle me vazne nechytlo. Strašná nuda, tak bych to charakterizoval...Tlachání o zahradníkovi fakt uz víckrát ne.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Zklamání, jednička byla lepsi. Ale shlédnout to slo. 5/10
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Strašná sračka!
Průvodce (2008)
Smutný film. Vede k zamyšlení, ze nejen my ale hlavně naší drahocení blízcí tady nejsou na pořád :-( 80%
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Slušný filmek o podmořské potvoře. Docela napínavé, toť z pohledu z kina. Každopádně musím vyzdvihnout skvělého Stathama, který zahrál famozně! 70%.
Rubber (2010)
Ty wole co to bylo?? Toto hraničí s odpadem!
Banik!!! (2018) (TV film)
Jako fanoušek Baníku samozřejmě sem si tento krásný dokument nemohl nechat ujít. Krásné záběry historie az po současnost... jinak musím reagovat ke komentáři Williama. Nesnáší klub a Ostravu, Ok, ale píše, že dokument je zpracován pěkně. A proto “logicky” dal tomuto skvělému dokumentu odpad...co dodat... jinak já dávám samozřejmě 5*. Nic jiného nepřichází v úvahu :-)
Víno nás spojuje (2017)
První půlka slušná, svižná, ale druhá půlka neskutečná nuda. Proto vic jak 2* nedám...
Bajkeři (2017)
Pro mnohé b-čkový český film, ale me bavil. Mám rad podobné české filmy, takže spokojenost. Hodnocení se pohybuje okolo cca 60% dle mého, tak ja něco málo přidám :-)
matka! (2017)
Pro me naprosto skvělá první půlka. Kdy vše bylo reálné a zajímavé. Byl jsem napnut a šrotovalo mi v hlavě 5*... Ale druhá půlka začala byt čím dál tím větší stupidita a hodnocení slo rázem hodně dolů.. Plný barák lidí, v domě naprostý chaos, dokonce i výbuchy v domě jako při válce a také policie se štíty v domě, která najednou se zjevila, tak stejně tak se ztratila... Nevím mě se druhá půlka absolutně nelíbila. Film celkově na zkouknutí dobrý, ale podruhé uz bych do něho nešel.. 60%