Recenze (287)
Duna: Část druhá (2024)
Jak rika Cival: This is Cinema! Fakt jsem si uzival kazdy zaper tehle epicke bomby.Audiovizualne skvele, opulentni, nadherne... ten fanatismus vykresleny vyborne, zahrane taky. Jdete do kina, tohle chce videt na velkem platne. Podle me to bude film roku, moc nevidim neco, co by mohlo ve zbytku roku konkurovat.
Hvězdný prach (2007)
Nejoblibenejsi pohadka, u nas v rodine se stalo tradici na ni koukat na Stedry den a porad je to bozi. :-)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Dost me mrzi, ze jsem to nejak minul v kine. Cruise je jeden z mala, kdo jeste dokaze delat ty opravdove blockbustery a je to fakt skvely, velkolepy, zabavny... akce me bavila, pribeh trochu pokulhava, ale napad je to zajimavej. Tesim se na druhej dil.
Černobílý svět (2011)
Po 12 letech (fuck to leti) jsem se k tomu konecne dostal... a wow, to byla velka parada. 60 leta v Mississippi nebyly zrovna hezky a to je to tady podano jeste hrozne malebne. A ve vysledku vlastne hvezdne obsazenej film. Octavia Spencer je naprosto fenomenalni, prvni velka role Emmy Stone, Viola Davis, Jessica Chastain...
Kamarád taky rád (2011)
Po letech jednu hvezdu pridavam, protoze je to fakt zabavnej film. Ta harmonie mezi hlavnima postavama je skvela.
Angličanka (2022) (seriál)
Rozhodoval jsem se mezi 4 a 5, nakonec dal plnou. Serial jsem zkouknul za den, na jeden zatah. Emily je super. Chaske me hodne bavil. Muzu jen doporucit, dalsi wesetrnovy serial. tech neni nikdy dost.
1883 (2021) (seriál)
Duvod proc koukam na filmy a serialy, ctu knizky a hraju hry je ten, ze miluju pribehy. A tady jsem cekal pribeh o osidlovani Zapadu, Sam Elliot a drsni chlapi and shit... a to tam teda taky je a je to skvely. Ale tady je hlavni role 17 leta holka a je to uzasny. Dejte si to. Nic lepsiho neuvidite. Isabel May je tam naprosto dokonala a jeji Elsa je dechberouci a to nejlepsi, co jsem kdy v televizni tvorbe videl. Tecka. Taylor Sheridan je fakt genius.
Elvis (2022)
Za me velmi zabavne. Moulin rouge je porad pro me vejs, ale Elvis potesil. Pisnicky josu vyborne zaranzovane a zasazene do deje. Hanks skvelej zaporak, Butler hraje vyborne. Pribeh jsem neznal, tak to pro me bylo hodne prekvapive, jak s Elvisem jeho okolo vyjebavalo. Skoda ho.
Tygr a drak (2000)
i po letech je to porad narez a vubec to nezestarlo. Pamatuju si jake to bylo zjeveni pro nas na zapade. Skvela romance, uzasna choreografie souboju a tech leteckych predstaveni a silne emoce... krasa.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Je to sice silena blbost, ale velmi zabavna silena blbost. Nektery triky a akce jsou fakt desne absurdni, ale nejak mi to vlastne vubec nevadilo a sedlo do nalady. Ustredni trojka vyborna, tak chemie mezi nima byla vyborna.