Recenze (289)
Souboj s rodinou (2019)
Wrestling jde uplne mimo me, znam jen ty nejznamejsi jmena co prosla pak filmem, ale tohle byl paradni pribeh. Vyborne zahrane, bavil jsem se.
Hodní hoši (2019)
roztomile to pobavilo. Par vtipu je fakt vybornych.
Králíček Jojo (2019)
Velmi zajimavej film. Na zacatku si rikate, ze je to spis parodie aby to pak velmi rychle zvaznelo.
Na nože (2019)
takovej moderni Poirot, ale je to naprosto skvely. Craig, de Armas i Chris Evans vyborni, ma to nekolik zvratu, nektere cekate, jine ne uplne (aspon ja je necekal). Naprosto spokojeny a plnej pocet.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ja jsem teda velmi, velmi, velmi.... spokojeny!!! Nejlepsi film z te nove trilogie, je tam spousty nostalgickych pomrknuti, akce habadej a je dobra, nekolik silnych scen... Ale ten pribeh Rey (bez prijmeni :-D ) me vlastne bavil celou dobu, i v te E8 to byla ta dobra cast filmu, tady to hezky zakoncili, prisel i necekany zvrat (aspon pro mne, co si nehledal info dopredu)... uplne v pohode 9/10.
Ztratili jsme Stalina (2017)
All the best doctors are in the gulag or dead. :-D
Irčan (2019)
Ma to skoro 4 hodiny, takze tady mate navod, jak si z toho udelat miniserii: Episode 1: I heard you paint houses: Start - 49:00 (Zastavte, kdyz Hoffa polozi telefon) Episode 2: Hoffa - 49:00 - 1:40:00 (Zastavte, kdyz predstavi Joye The Blond) Episode 3: What kind of Fish - 1:40:00 - 2:47:30 (Zastavte az Frank odejde z baraku) Episode 4 : It is What it is - 2:47:30 - konec.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Dvouhodinove cekani na dokonale finale. Ale i to cekani stoji za to, jen to neni typickej Tarantino, pribeh je vlastne... o nicem. A Brad Pitt naprosto bozi.
Útok z hlubin (2018)
Neni to dokument, je to akcni becko s ackovym obsazenim. A je to hodne svizny a zabavny becko.
Apollo 13 (1995)
Nedelni filmove retro okenko. a successful failure NASA, hodne dobre natoceny. I po tech 25 letech to stoji za videni.