Poslední recenze (288)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Po letech jsem zase pustil a zvedam na 5. Ten film je krasnej. Celej casting je dokonalej a fakt me bavilo sledovat prakticky vsechny postavy na platne. McDormand, Rockwell, Woody, Dinklage... super zahrane v kazde scene. Chvilema je film dojemny, chvilema poradne detektivni drama... super.
Barbie (2023)
Konecne jsem se k tomu dostal. Nevim, jestli mi uskodil vseobecny hype a pak velka ocekavani... a pak trochu zklamani. Zabavny to je, hlavne prvni pulka me bavila hodne. Pak, kdyz zacne odboj, tak tam to pro me zaclo trochu drhnout. Vzdycky jsem si rikal: jo, tohle je dulezite tema, to je to hezky ukazany, jak tenhle bullshit musi zensky snaset... a nasledne to tam nekdo doslova vysvetlil, cimz to pro me docela zabit. Nevim, ale asi bych tem divakum veril trochu vic v tomhle... ale co ja vim, treba to mala holka daleko vic oceni takhle. :-)
Fremont (2023)
zajimavy namet o afghanske tlumocnici zijici v USA a pracujici v tovarne na kolacky stesti, co tak nejak hleda sama sebe. je to hrozne pomaly, cernobila tomu dobre sedi... ale bylo to tak nejak o nicem. Hrozne zalezi, jestli se vam to trefi do nalady. pokud ano, super, pokud ne, budete trpet. U me to bylo tak napul no. Sympaticka hlavni hrdinka, usmevnych momentu nebylo malo...
Poslední deníček (2)
jewell
asd