Recenze (2 168)
Akta X - Film (1998)
Seriál už začínal nudit, ale film se povedl. Je prostě dobrý..
Akta X - Můj boj 1 (2016) (epizoda)
Nutný (nudný) rozjezd. Mulder se vrátil z Kalifornie a Scully už doléčila Hannibala. Jsou mi mnohem sympatičtější, než za mlada (jejich mlada). Těším se na další a doufám - lepší díly!
Akta X - Návrat domů (2016) (epizoda)
Naivní horror...
Akta X - Setkání s příšerodlakem (2016) (epizoda)
Vtipné!
Akumulátor 1 (1994)
Výborný film. Úlet...
Alenka v říši divů (2010)
Stylové zpracování, podivného příběhu...
Alias (2001) (seriál)
Zatím (po první polovině 1. série) dost nudné. Trochu dětské. Ale já boj nevzdávám, když čtu, že druhá sérka bude lepší.
Alibi na vodě (1965)
Je to takové americké. Že? A překvapivě vtipné....
Alice Cooper: Brutally Live (2000) (koncert)
Alice už sice není to co býval, ale.... Je to prostě nářez.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Celou dobu čekám, kdy se půjde nahoru a ono prd. Máme tu další seriál. A taky mi přijde divný, že v tak vymakaný době, kde za zcizení hlavy darebáka hrozí trest smrti, můžeš zabít předsedu místního autoklubu a nic se ti nestane. Ale obrázky byli fajn...