Recenze (2 168)
Grandhotel Budapešť (2014)
Nádhera, ještě jednou, prosím...
Raubíř Ralf (2012)
Bomba!!!
Drsný šerif (2012) (seriál)
Návykové, chytré a krásné prostředí...
Rivalové (2013)
Výborný film, který není zdaleka tak o formuli, jak se na první pohled může zdát. Byl jsem nadšený...
Star Trek: Do temnoty (2013)
Film té nejlepší jakosti.... Už dlouho jsem z kina neodcházel tak nadšený. Hlavní záporák super a ostatní také nedělají ostudu....
Iron Man 3 (2013)
Vtipné, originální akce, úžasní herci.....
Argo (2012)
Výborně natočená rekonstrukce skutečné události. I když člověk ví, jak to dopadne, přesto je film velice napínavý. Občas působí i docela dokumentárně....
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Zlatý fond českého filmu. Tohle by sneslo i pokračování...
Věra 68 (2012)
Dokument, který mě dostal. Povinně promítat lidem, co zapomínají.....
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Pánu prstenů bylo vyčítáno, že v něm něco chybí (Vymetení Kraje, Tom Bombaldin). Hobbitovi je vyčítáno, že je v něm něco navíc. Vždyť to je ale právě to výborné. Dokreslí to celou ságu tak, jak to udělal sám Tolkien v Silmarionu. Pokud by to byl pouze kalkul, dostalo by se nám trilogie o průměrné délce dílu kolem dvou hodin a ne tři hodiny. Nejsem fanoušek, ale nenudil jsem se ani na okamžik. Filmu ubližuje srovnávání s Pánem prstenů. Naopak, každý kdo dal filmu tři hvězdy, měl by ho srovnat s jinými filmy, které takto ohodnotil. Je opravdu tak nepovedený? Je stejně kvalitní, jako Hněv Titánů? To asi těžko...