Recenze (2 168)
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Koukám na to znovu a pořád je hodně vtipný... Někde jsem viděl i Hamouzka, kterého hrál Landovský, ale vzápětí prchl a museli ho nahradit Moučkou..
Batman začíná (2005)
Ano, ano, ano, to je Batman jak má být....
Kundun (1997)
Silné....
Shrek (2001)
Je prostě první z těch moderních animáků...
Magic's Biggest Secrets Finally Revealed (2008) (seriál)
Pokračování je ještě lepší než první řada. Holky jsou ostřejší a triky novější.....
Zdrojový kód (2011)
Smysl dávající děj, výborně natočené sci-fi. Překvapivý konec - co si více přát....
Čelisti (1975)
Tak vznikla legenda...
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Moje první setkání se sci-fi. A od té doby jsem postižen....
21 gramů (2003)
Smutná skládanka, výborně zahraná a zrežírovaná...
Úsměvy (1997) (pořad)
Velmi chválihodný počin...