Recenze (2 168)
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Film postrádá jediné. Vycpávky. Každá scéna je vtiná, nebo důležitá pro děj. Protože my všichni jsme GO GO.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Nejlepší česká groteska...
Zapomenuté světlo (1996)
Životní Polívkova vážná role.
Mistrův syn (1978)
Klasika od Jackieho Chana.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Werichovo mistrovství, Fričova výtečná režie a dobrý scénář. Dvoudílné jako dnešní "Velké filmy". A my to měli už v roce 1951... Oblíbená scéna: Znázornění oběhu vesmírných těles.
Příběh Alvina Straighta (1999)
Ovlivněn jinými filmy a hlavně samotným Lynchem, čekal jsem pořád kdy se něco stane. Něco ošklivého. Ale ono nic nepřišlo. Snad jen ta zběsilá jízda z kopce (asi třicítkou). Nádherný film. Musím si ho pustit znovu už beze strachu.
Hrdina (2002)
Pro mě lepší než Klan létajících dýk...
Rok ďábla (2002)
Všechno bylo řečeno..
Knoflíkáři (1997)
Pěkně do sebe zapadající příběh.
Ať žijí duchové! (1977)
Jó tenkrát byl ještě hajný lesa pán a táta dělal melouny...