Recenze (2 168)
Vraždy v Yorkshiru: 1974 (2009) (TV film)
Smutné, smutné, smutné....
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po dlouhé době český film, který nemá hluchá místa a pitomé herce. Líbí se mi i casting malých rolí.
Promlčeno (2022)
Český thriller a dobrej. Nečekané.
Betlémské světlo (2022)
Je tam poetika, dobří herci, pomalý příběh. Oproti jiným českým snímkům pořád nadprůměr.
Vražedná práva - Série 6 (2019) (série)
Nejlepší řada!
C.B. Strike - Hedvábník (2017) (série)
Ztracený spisovatel a šokující kniha Bombyx Mori. Předchozí díl byl lepší.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Víme, kam to bude směřovat. Víme, že dojde k pochopení šéfem, zklidnění Ramba, stěru dvojčat. Tak snad jo....
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Vím dobře o čem tenhle díl byl! A veřejná soucit má taky něco do sebe....
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Dám čtyři, protože tohle by čt měla točit pořád. A ne detektivky z Budějovic.
Mimořádná událost (2022)
S tím se dá žít. I umřít.