Recenze (2 168)
Star Trek: Picard - Hide and Seek (2022) (epizoda)
Moc střílení a pobíhání ve dvou chodbách....
Černá listina - Anne (2021) (epizoda)
Tohle už zkusilo tolik nejhledanějších zločinců před Redem. A vždycky je ten druhý život dohonil. Tak to alespoň zkusil...
Mamka a taťka (2017)
Sledování tohoto díla mi působilo fyzické utrpení. Nesnesitelně sestříhaná kravina.
Lucifer - Parťáci až do konce (2021) (epizoda)
Prvních deset minut bylo utrpením pekelným. Ale světe div se - pak následoval konec, pak další a pak ještě jeden a navíc hodně zábavný. Logické vysvětlení časové smyčky - co víc si přát. Na rozdíl od Lost a GoT dobře ukončený seriál.
Lucifer - Loučení s Luciferem (2021) (epizoda)
Bylo to dlouhý a předvídatelný (důvod neříct dceři, proč zmizel je nasnadě). Loučení pěkné, ale čekání na půlnoc úmorné.
Lucifer - Zachraň ďábla a zachráníš svět (2021) (epizoda)
Úhly pohledu jsou vtipné.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Zatím nic. Ale vydržím!
Star Trek: Picard - Mercy (2022) (epizoda)
Utíkají ty díly hrozně rychle. Červená je dobrá! A Q neumí louskat!!!
Star Trek: Picard - Two of One (2022) (epizoda)
Díky hudebním číslům to připomíná DS9.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Byl jsem citově vydřen. Taclík je tuplovanej kruťák :-)