Recenze (2 168)
Wisting - Season 1 (2019) (série)
Atmosféra, dobrý příběh a herci.
The Chelsea Detective - The Wages of Sin (2022) (epizoda)
Velice příjemná detektivka
Přízraky v Benátkách (2023)
Taková divadelní hra v nádherných Benátkách. Bavilo.
Ztracený symbol - Jak nahoře, tak dole (2021) (epizoda)
Konečně zase odpočinkový seriál s atmosférou. Záhady a tak....
Oktopus - Deny (2023) (epizoda)
Robert Jašków je výbornej!
Německé pohádky - O starém komínu (1973) (epizoda)
Je to krátký a má to příběh. Je to vlastně moderní!
Osada - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Je naprosto nezbytné!!!!
Osada - Epizoda 8 (2023) (epizoda)
Sýrová moudrost - Cheesecraft, díl bez Heleny, hon a dokonalá vražda. Tohle ušlo...
Mistr iluze - Pilot (2018) (epizoda)
Je to hravé a naivní. To se mi líbí. To mi určitě zruší....
Torchwood - Cyberwoman (2006) (epizoda)
Měl jsem rád dr. Who. Tohle je trapárna.