Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (1 686)

plakát

Palm Springs (2020) 

Léty osvědčená hlavní zápletka ždímaná na maximum s přídavkem sympatického obsazení které má parádní chemii a je tu letní hit, který si budete chtít dát znovu. Palm Springs sice čerpají z osvědčené klasiky, nicméně zvládají dodat dostatek vlastních nápadů a upřímných momentů a fungujících dialogů nato, aby vás tahle novinka dostala. Ideálnější kousek na dlouhé letní večery mezi novinkami budete hledat jen velmi těžko.

plakát

Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020) 

Sympatická pohodová komedie, která těží z parádního obsazení, výborné hudební stránky a příjemné atmosféry, která jakoby vypadla z libovolného ročníku samotné soutěže. Tohle prostě funguje, baví a ty dvě hodiny utečou jako voda. Pokud člověk alespoň trochu zná šílenosti, které Eurovize každoročně nabízí, je tahle pohodová komedie ideální volbou.

plakát

You Should Have Left (2020) 

Hororová rutina s Kevinem Baconem. You Should Have Left má sice místy hodně sympatickou kameru a charismatického představitele hlavní role, jinak je to ovšem soubor okoukaných žánrových prvků přesně podle klasických šablon. Je sice fajn, že se tvůrci rozhodli spíše než z každého rohu skákat na diváka budovat temnou a mrazviou atmosféru, jednotlivé prvky ale nemají dostatek prostoru na to aby měly nějaký dopad ve filmu tak není až na samotný závěr nic, co by stálo alespoň trochu za zmínku. Jasně, závěrečná rekapitulace je v rámci možností fajn, neospravedlňuje ovšem jinak trochu nelogický postup. Jako spotřební zboží pro fanoušky béčkových hororů asi fajn, jinak ale čistý průměr.

plakát

Artemis Fowl (2020) 

Tak tohle se hodně nepovedlo. Filmový Artemis Fowl s tím knižním má pramálo společného. Pokus o velkolepé kouzelné fantasy nevyšel, příběh i postavy moc nefungují, znudění herci tomu zrovna nepřidávají a když jediné co si z filmu odnesete je v rámci možností snesitelný Josh Gad dělající cosplay Hagrida, je něco hodně, hodně špatně. Nejsem si jistý úplně pro koho tohle mělo být, pro znalce předlohy ani pro ty předlohou netknuté to totiž není ani omylem.

plakát

Konec zločinu v Americe (2020) 

Tuctový, hloupý a přehnaně natažený akční pokus, který se snaží být tak temný, osobitý a depresivní, až mu to vlastně vůbec nejde. Přímočarý a nepříliš dobře vystavěný scénář, otravné postavy a absence kauzality a logiky podráží tomuto žánrovému počinu nohy ještě o něco více, než ona přepálené stopáž téměř dvě a půl hodiny.

plakát

Vyproštění (2020) 

Chris Hemsworth coby traumatizovaný válečný hrdina, který se vydává s týmem na sebevražednou misi, která se mění v boj o holý život. Příběhově slabší a docela dost tuctové, včetně jednotlivých aktérů, ovšem s naprosto parádně vymyšlenou a nasnímanou akcí, která si pro surovost nejde daleko. Inspirace v žánrové konkurenci je znatelná, v takhle povedné žánrovce to ovšem není na škodu.

plakát

Lov (2020) 

Slušně odvedená žánrová práce, která má s notnou dávkou nadsázky i sociálně politický přesah a nebojí se jít tak trochu proti konvencím. Ve výsledku vlastně docela fajn hodinka a půl, u které se nudit rozhodně nebudete a navíc přidá i trochu dobře mířeného humoru.

plakát

Spravedlnost podle Spensera (2020) 

Mark Wahlberg a přehlídka žánrových klišé v docela výrazně televizním zpracování. Peter Berg si vybral slabší chvilku a servíruje docela zapomenutelnou kriminálku na motivy knižní série o které jste sice neslyšeli. Obstojné, pár slušných momentů, několik slušných hlášek ale jinak docela běžný béčkový pokus o něco, co tam prostě není. Někdo se moc díval na Jacka Reachera a řekl si, že to zkusí také. Ale moc se to nepovedlo.

plakát

V síti (2020) 

Chaloupková a Klusák natočili sice možná trochu tendenční dokument, jeho sdělení je ovšem jasné a ani za mák příjemné. Není to pozitivní podívaná a pro citlivější jedince může být i tahle forma (která nejde vyloženě do hloubky) docela dost. Jako začátek diskuze na téma, které je třeba řešit je dokument V síti ovšem výborný. A i přes nedostatky a občasnou možná až zbytečnou umělost je jedním z nejzajímavějších českých dokumentárních počinů posledních let.

plakát

Charlieho andílci (2019) 

Ne. Takhle teda vážně ne. Takhle nezáživná, nucená a násilně politická slátanina fajn podívanou rozhodně není. Jonathan Tucker je neskutečně fajn a překvapivě i podivně napsaná a místy hodně otravná postava Kristen Stewart je vlastně v tomhle podání i docela snesitelná ale zbytek... Slátanina všeho co všude jinde fungovalo a nebo by mohlo fungovat, která nemá nápad, myšlenku ani charakter. Elizabeth Banks natočila neskutečně nudnou adaptaci které dává naprdel kterákoliv jiná varainta téhle značky. Kdyby se někdo místo snahy za každou cenu něco dokazovat nebo se k něčemu vyjadřovat (a že je to asi tak přirozené a nepostřehnutelné jako úder kladiva na spánek) radši věnoval tomu připravit alespoň v rámci blockbusterů koukatelný film, bylo by to daleko lepší. Tohle je prostě fail.