Recenze (304)
8MM 2 (2005)
Myslím, že by se tento film hodil na NOVU či PRIMU někdy po 12 hodině, kdy už většina lidí spí. Nebylo to ani erotické, ani napínavé, zkrátka to nebylo to zábavné. Hádám, že největší ivesticí byla koupě práv na ten název. Zbytek vypadal, že byl grátis.
Godzilla (1998)
O tom, tak lidská pitomost dokáže zdolat technologie 20 století.
xXx (2002)
Film stojí za prd, ale jsou tam hezké záběry na Prahu.
Hotel (2001)
WHAT THE FUCK ?
28 dní poté (2002)
Názorná ukázka toho, že i B-čkové filmy mohou za něci stát. Jak provedením, tak i nápadem a myšlenkou.
Božská těla (1984)
Je to TO "DRAMA" z prostředí aerobicu, kdy hlavní hdinka vyhraje nějakou prestižní soutěž i přes velkou modřinu na boku ? :)
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Měl jsem pocit, že tam snad ani nejde o tu cestu :(
Velká filmová loupež (1986)
Domnívám se, že režisér jako byl Oldřich Lipský, si mohl takovou nevydařenou tečku za svým dílem odpustit.
Vertical Limit (2000)
Už dloho jsem neviděl pitomost takového kalibru. V době, kdy vynález dinamitu slaví pomalu 150 let, na pkistánské hranici uchovávají nitroglycerin ve speciálních kontejnercích, jejichž základní vlastností je zajištění maximální nestability přechovávaného nitroglycerinu. Jinými slovy, kdyby to přelili do lahví od okurek, bylo by to mnohem lepší. Bohužel, naši hrdinové okurkové lahve nemají a proto se vydávají na cestu s již zmíněnými kontejnerky, což byla od nich pěkná pitomost. Raději si ten nitrák měli napustit do kapesníku, což neudělali a proto teď hynou jako mouchy.
Žut (1964)
Před dvaceti lety bych tomu dal 5* :)