Recenze (537)
Oppenheimer (2023)
… morálne obrovská dilema ❗️ Tzv. najväčší odborníci na fiml tu na csfd opäť preukázali svoje obmedzené a zaujaté vnímanie . Áno pre bežné publikum ťažko vnímateľný film / 90% ľudí v rôznych rovinách nechápe o čom sa tu rozpráva /. A predsa je to skvelé ❗️💣☢️
Top Gun: Maverick (2022)
Veľmi precenený film ❗️ Cruise sa tu snaží vyrovnať fyzičkou aj výzorom o 30 rokov mladším chlapom; veľmi trápne. Pozrieť raz a dosť.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Výborne gradujúce. N.Kidman - čím staršia, tým lepšia !!!
Černobyl (2019) (seriál)
Už len preto musím dať 5⭐️Lebo je to výpoveď o dobe, o ľuďoch ktorí v nej žili a aj keď to určita nie je úplne presná rekonštrukcia udalostí tak je to varovanie pre ľudstvo. S nadsázkou; nechal by som to premietať ako povinný film/seriál pre školy/ stredné.
Joker (2019)
Pre mňa veľké sklamanie, 3/4 filmu nuda pre pošahaných. Ale Joaquin je pán herec.
Blok 99 (2017)
Fakt drsný film a výborný Vince Vaughn / ešte som ho takto nevidel zahrať !
Logan: Wolverine (2017)
rozhodne najslabšia časť.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
To čo zo začiatku vyzerá ako ženská filmová ,, záležitosť ,, sa v priebehu 2-3 častí vyvynie v skvelú sondu do americkej spoločnosti / nie len žien / vyžšej strednej vrstvy so skvele gradujúcou krimi zápletkou. Viaceré herečky tu podávajú výborné výkony / hlavne N.Kidman a R.Witherspoon by som vyzdvihol, v II. sérii aj M.Streep /. Po skončení I. série som si hovoril: však už bolo všetko vyslovené ! A ono nebolo. Aj II. séria ešte mala toho dosť čo ukázať. 90%
Barva vítězství (2016)
Ako sa Jesse Owens stal športovou superstar a čo všetko musel prekonať a čo ho medzitým sprevádzalo. 75% Nie je to rozhodne film len o športe ale aj o politike a rasizme.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
90% určite pozoruhodný príbeh veľmi profesionálne zvládnutý. Klobúk dole Mel Gibson. Ako režisér si ešte lepší ako herec !