Recenze (109)
Comeback (2008) (seriál)
Vidím, že těch mých 5* tu působí, tak nějak divně, ale mně se tento sitcom líbí. Zatím jsem se u každého dílu zasmál, a to je myslím, dobré znamení. Martin Dejdar alias Ozzák naprosto exceluje a ani další herci nejsou kvalitativně pozadu. Ale hlavně, je to po sérii Ordinací, Pojišťoven, Vztahů a dalších sra*ek konečně něco na co se dá v televizi koukat.
Czech Made Man (2011)
Ale jo, proč ne. Pár scén by tam teda být nemuselo a některé tam zase jakoby chyběly, ale i tak se mi výsledek líbil. A navíc jsem asi jako hlavní hrdina ujetej na číňanky nebo alespoň na Veroniku Hong.
Česká miss (2010) (pořad)
Je to stále to samý, žádné oživení a ani ty Missky už nejsou co bývaly.
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Jen na chvíli jsem se na to koukl, viděl Lucii Bílou a ty její děsný výstupy a stačilo.
Dáma a Král - Hodný, zlý, ošklivý a mrtvý (2018) (epizoda)
Žížala a Blaník se opět setkali. Bral jsem to čistě jako komedii, snad to tak tvůrci zamýšleli.
Den poté (2004)
Klasickej Emmerich efekty úžasné, příběh prostý, přihlouplý a těch EKO keců.
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Po 1. dílu to byl jasný odpad, ale ten 2. mne příjemně překvapil, ano furt je to těžký podprůměr, ale měl jsem z toho minimálně 40% zážitek. Hlavně se mi líbí J. Kukura. Ač jsem to nečekal, tak seriál stále sleduju a zatím bez újmy na zdraví. Je to sice shit, ale když to porovnám s VKV, RP a Ordinací, tak dávám 2* EDIT: Seriál skončit a já musím přiznat, že jsem viděl všechny díly. A líbily se mi. Navíc jsem rád, že to není žádná 1000 dílová sága vo hovně. Tímto uděluji konečné 3*
Doktor od jezera hrochů (2010)
Ale jo, čekal jsem že to bude horší a nakonec se to i dalo. I když ten rozjezd to bylo peklo. Jo a paní Holubová se díky svým uřvaným rolím dostala do mého žebříčku nejméně sympatických hereček.
Dr. House (2004) (seriál)
Já ani nevim co k tomuto seriálu napsat, je pro mne drogou, Dr. House vzorem, Hugh Laurie se stal mým nejoblíbenějším hercem a Martin Stránský dabérem číslo 1. Ani po 5 sériích není seriál nudný, ale ještě více zábavný, zkrátka pro mne je to to nejlepší co za dobu seriálu vzniklo. (Tak rád bych dal 6*) :D
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Prima nemá licenci na Dr. House, tak koupila kopii. No radši se na to ani dívat nebudu. Tak jsem se nakonec koukal a byla to velká chyba, takhle nechutně detailní kopii jsem fakt nečekal a TIC TAC místo Vicodinu to dorazil, jdu blejt.